Wat kun je met een master in Tourism Destination Management?
Je komt in aanmerking voor internationale beleids- en adviesfuncties, internationale managementfuncties en onderzoeksfuncties op het gebied van reizen, bestemmingen en toerisme.
Welke banen passen bij de Master Tourism Destination Management?
Welke bachelors sluiten aan?
Ben je benieuwd of jouw bachelor aansluit bij deze master? De Master Tourism Destination Management is ontworpen voor studenten met een achtergrond in toerisme, hospitality of business management.
De alumni van Tourism Destination Management
Alumna Ginger
Ginger heeft als programma manager heel Nederland verkend door haar werk bij NBTC (Netherlands Board of Tourism and Conventions).
Alumnus Jean Paul
Jean Paul werkt als Energy manager in het Hyatt Regency hotel op Aruba. Hij analyseert en adviseert het hotel om diens ecologische footprint zo klein mogelijk te houden.
Kies de Master Tourism Destination Management
Wil je onderzoeken hoe je een toeristische bestemming op een verantwoorde en duurzame manier kunt ontwikkelen? Tijdens de master Tourism Destination Management ontdek je het op verschillende plekken in de wereld!
Veelgestelde vragen over de master Tourism Destination Management
Staat je vraag er niet bij, stel je vraag dan in de chat. Onze studenten kunnen jouw vraag waarschijnlijk beantwoorden.
- Wat doe je met de masteropleiding Tourism Destination Management?
Als afgestudeerde van de Master Tourism Destination Management mag je de titel Master of Arts voeren en kom je in aanmerking voor internationale beleids- en adviesfuncties, internationale managementfuncties en onderzoeksfuncties op het gebied van reizen, bestemmingen en toerisme.
Na het afronden van deze master behaal je de MA Tourism Destination Management.
- Binnen welke sectoren kun je met de masteropleiding Tourism Destination Management werken?
Na de masteropleiding Tourism Destination Management, Tourism Hospitality and Innovations of Urban Tourism and Mobility kun je in veel verschillende sectoren terecht zowel nationaal als internationaal.
Denk aan Destination Marketing Organisations, reisorganisaties, de hospitality en gastvrijheidssector maar ook de vervoerssector, overheid en non-profit, gebiedsontwikkeling, recreatie en leisure sector maar ook binnen bijvoorbeeld marketing en communicatie of advies en onderzoek.