BUas scoort met interactieve studiekeuzeverhalen
We zijn trots om te delen dat BUas de derde plaats heeft behaald bij de allereerste Intractive Story of the Year Awards! Net achter grote namen als Schiphol en AON werd onze aanpak voor het delen van studiekeuze-informatie bekroond als een van de beste interactieve verhalen van het jaar.
- Over BUas
- Studiekeuze
Het marketingteam van BUas werkt sinds een half jaar samen met Intractive, een innovatief platform waarmee we onze Bacheloropleidingen op een boeiende en interactieve manier presenteren aan studiekiezers. Deze award is een geweldige erkenning voor onze inzet en creativiteit. Ondertussen zijn de gemaakte stories al bijna 10.000 keer bekeken. En we zijn nog lang niet klaar! Momenteel werken we hard aan de interactieve verhalen voor onze Masteropleidingen.
Tijdens het event van Intractive kregen we ook een kijkje in hun Roadmap voor 2025, waarbij de focus ligt op AI-gestuurde templates, verbeterde UX-designs en nog geavanceerdere data-analyse. Deze ontwikkelingen zorgen ervoor dat wij als BUas voorop blijven lopen in het effectief bereiken van studiekiezers.
We zijn trots op deze prestatie en blijven werken aan nóg betere verhalen voor toekomstige studenten.
Gefeliciteerd aan iedereen die hier aan heeft bijgedragen en dank aan Intractive voor deze mooie samenwerking!
