Digitale marketing voor toerisme, leisure en hospitality professionals

Ben jij verantwoordelijk voor de marketing van de organisatie in de reis-, hospitality- of leisure sector? Dan weet je dat de gast van nu zich veelal online oriënteert op de volgende reis, vakantie of dagje uit. Om die gast te bereiken is digitale marketing een MUST!

Tijdens deze masterclass-reeks leer je alles over het optimaal vindbaar maken van een website en het beïnvloeden van het zoek- en boekgedrag van de websitebezoekers. We kijken hierbij naar de gehele online customer journey, want zou het niet fantastisch zijn als de boeker zo tevreden is dat hij een loyale klant wordt?

Inleiding

Het doel van deze opleidingsreeks is je kennis te laten maken met de verschillende mogelijkheden en instrumenten in digitale marketing. Gedurende de leergang ga je aan de slag met het formuleren van een digitaal marketingplan voor jouw organisatie. Ook ontvang je feedback en bijsturing van experts. Het levert dus zowel kennis als een concreet plan op.

Wat ga je doen?

Tijdens deze leergang word je op interactieve wijze meegenomen in de theorie over en de praktijk achter digitale marketing en leer je het toe te passen op jouw situatie.

Een kleine greep uit de onderwerpen:

  • Hoe definieer je persona's binnen de websitebezoekers
  • Hoe zorg je voor een customer journey voor de klant
  • Hoe stel je doelen voor de marketingplannen
  • Hoe kan de website goed worden gevonden
  • Hoe werkt SEO voor mijn website
  • Wat kan je met SEA
  • Hoe ga je aan de slag met email marketing
  • Hoe speel je het spel om van een bezoeker een boeker te maken
  • Hoe zorg je dat jouw klant terug keert 
  • Opstellen van gepersonaliseerde bezoekerservaring 

Op de laatste dag presenteer je jouw digitale marketingplan aan de overige deelnemers en experts van Breda University. Met dit plan zet je digitale marketing in en bereik je de doelstellingen van jouw organisatie, ook als de masterclass-reeks tot een einde is gekomen.

Investering

€1.995,- (ex. BTW) voor de 6-daagse leergang.

Data

Volgt.

De lessen vinden plaats bij Breda University of Applied Sciences in Breda.