6-daagse Digitale Marketing

Iedere marketeer in de reis-, hospitalty- en leisuresector weet dat de gast zich bijna altijd online oriënteert op de volgende reis, vakantie en dagje uit. De tijd dat uw gasten zich telefonisch meldde, ligt ver achter ons. Digitale marketing is daarom een MUST! 

Maar wat is digitale marketing precies, hoe pak je dat strategisch aan en welke instrumenten zijn beschikbaar om dit succesvol toe te passen?

Tijdens deze masterclass-reeks leer je alles over het optimaal vindbaar maken van jouw website en het beïnvloeden van het zoek- en boekgedrag van jouw websitebezoekers.

Wat ga je doen?

Tijdens deze leergang word je op interactieve wijze meegenomen in zowel de theorie als de praktijk achter digitale marketing en leer je hoe deze theorie toe te passen op jouw situatie.

We behandelen de onderwerpen:
- het goed gevonden worden op Google;
- het gebruik van de juiste woorden in je website (SEO);
- adverteren op zoekmachines (SEA);
- de statistieken lezen in Google Analytics;
- het opbouwen van een duurzame relatie met de klant (CRM);
- het personaliseren van de bezoekerservaring

Als deelnemer ga je gedurende de gehele reeks aan de slag met het maken van een passend digitaal marketingplan voor de eigen organisatie. 

Return on education

Na het doorlopen van deze 6-daagse masterclass-reeks:

  • Heb je een concreet digitaal marketingplan voor jouw organisatie in handen;

  • Ben je bekend met verschillende digitale marketingstrategieën en weet je welke voor jouw organisatie passend is;

  • Weet je hoe de online customer journey van de klanten en gasten in elkaar zit;

  • Ben je bekend met de termen en werking van SMART KPI’s, SEO en SEA;

  • Weet je hoe je jouw boekers kunt veranderen in loyale terugkerende klanten en ambassadeurs;

  • Ben je bekend met methoden om online personalisatie en marketing automation toe te passen.

Brochure downloaden

Lees het volledige programma hier.

Prijs

€1.995,00 exclusief BTW

Datums

24 januari 2019, 7 februari, 7 maart , 18 maart, 26 maart en 18 april

Referentie

“Ik heb me ingeschreven voor dit opleidingsprogramma, aangezien ik in mijn posities geregeld in aanraking kom met digitale marketing. Naast de kennis uit mijn NHTV-tijd en ‘zelfstudie’, vond ik het tijd voor een professionele verdieping. Breda Business School sloot perfect aan bij mijn wensen en heeft me tijdens een gezellige dag concrete vaardigheden aangeleerd.“ -
Stefan van der Putten, BUas alumni en gastdocent BUas

Miniatuurvoorbeeld

 

Laat het ons weten wanneer u geïnteresseerd bent in slechts een of een aantal modules. Ook hier bieden we mogelijkheden voor.