Van zoeker naar boeker

Martin van Kranenburg is sinds 1998 actief in ‘het spel” hoe je online van een zoeker een boeker maakt. Hij heeft aan de wieg gestaan van D-reizen. nl en het vakantiehuizen platform Micazu.nl. Zijn passie is om ondernemers te helpen om meer rendement, conversie uit hun (mobiele) website te halen. 

Wat moet je als marketeer als jouw website optimaal vindbaar is? Uitblinkt in gebruikersgemak? Hoe kan je dan nog de conversie verhogen? Met die gedachte in mijn hoofd ging ik naar het seminar “de psychologie van het overtuigen” met Robert Cialdini. Want wie wil er nou niet de principes leren waardoor je meer bezoekers “ja” kan laten zeggen, laten doen wat jij wilt! 

In deze whitepaper zijn de 6 verleidingsprincipes van Cialdini vertaald naar een online omgeving. Hoe kan je; sociale bewijskracht, autoriteit, schaarste, commitment en consistentie, sympathie en wederkerigheid inzetten om betere webteksten te schrijven, betere content aan te bieden, betere webpagina’s te maken om daarmee je conversie te verhogen. 

Je leest de whitepaper hier.