Succesvolle dag over digitale marketing!

BBS heeft 25 juni 2018 een interactief opleidingsprogramma ‘digitale marketing voor de reisindustrie’ georganiseerd.  

Onze experts Haske Megens en Marenna van Reijsen vertelden enthousiast over online adverteren, hoe je het beste je doelgroep bereikt en hoe je de juiste woorden moet kiezen in je webiste of advertentietekst om online gevonden te worden. En hoe stel je nu goede KPI's op om te bepalen of jouw marketing 'goed' gaat?

Na een gezellige lunch met alle deelnemers zijn we in gegaan op social media en de brandende vraag van alle deelnemers; hoe krijg je meer volgers en betrokkenheid? Ook Google Analytics werd uitvoerig besproken; hoe lees ik mijn Google Analytics om digitale marketing te meten, te volgen en te verbeteren?

Kortom, een dag vol concrete vragen en antwoorden en handige tools die werden aangereikt. 

Op 1 oktober 2018 vindt deze training ‘digitale marketing in de reisindustrie’ nogmaals plaats. Like onze berichten op LinkedIn en Facebook, zodat je op de hoogte blijft!